Goed en betrouwbaar met kwaliteit

Mooie gordijnen!

Na het ontvangen van meerdere kleurstalen de juiste keuze voor een gordijn op de kinderkamer kunnen maken. Deze besteld en was snel binnen. Gordijn staat prachtig!

Prima service, doen wat ze beloven.

Ik vond het een beetje spannend, gordijnen online bestellen maar het was eigenlijk erg eenvoudig en het kwam helemaal goed. Ook fijn dat je proeflapjes aan kunt vragen.

Reeds 2x besteld...super tevreden

Perfect maatwerk en keurig op tijd geleverd. Ik heb bij familieleden deze ook geplaatst licht verduisterde versie en lichtdoorlatende en vonden dit zeker het gewenste effect.

Prima gecommuniceerd

We zijn heel blij met de gordijnen, staan ook heel mooi

Precies zoals wij het wilden

Wij hebben het gordijntje ontvangen, binnen 3 weken, ondanks dat de stof niet op voorraad was en deze nog vanaf de fabriek moest komen! De stof ziet er precies hetzelfde uit zoals op de site en gemaakt zoals wij het wilden. De dag na ontvangst nog een appje of alles naar wens was, erg leuk! Wij zouden hier zeker weer bestellen.

Super netjes afgewerkt

Had gordijnen besteld voor de serre. Ze hangen er perfect voor netjes afgewerkt. En netjes bezorgt. Makkelijk om online de gordijnen te bestellen. Weken ervoor proef stukjes gekregen. Zo weet je precies wat je krijgt. En kun je thuis kijken wat in de ruimte past. Zou het zeker aan bevelen.

super klassen

Na onze eerst rolgordijn waren wij in onze nopjes wij wonen in een slecht geisoleerde woning als de zon op onze ramen schijnd loopt de temperatuur op tot +/- 35 graden. met de verduisterende rolgordijn is de temperatuur een stuk lager dus er volgde een tweede rolgodijn, en nu volgen er nog 3, ik zou iedereen deze verduisterende rolgodijne aan raden 123gordijn een klasse produkt

Goed proces, goede gordijnen.

Gordijnen op maat gemaakt, het proces was duidelijk, het resultaat nauwkeurig, goede kwaliteit.

Gordijnen prachtig gemaakt , vakkundig en mooi precies zoals op de foto, super service ook online als je vragen had snelle reactie . Echt perfect !

`Goed

Duidelijke website, snelle (telefonische) contact met klantenservice, goede kwaliteit van stof en gordijnen.

Aanrader

Fijn bedrijf met een geweldige klantenservice! We hebben een prachtig product gekocht. De bestelde vouwgordijnen ,zijn van zeer goede kwaliteit met een keurige afwerking.

Mooie gordijnen die netjes gemaakt zijn. Binnen de vooraf gestelde leveringstermijn.

Super mooie materialen

Mijn bestelling goed ontvangen, precies geworden als ik had gehoopt. Super blij met het resultaat.

Prachtig, aanrader

Met de staaltjes die we opgestuurd kregen konden we rustig kiezen .De gordijnen zijn heel mooi afgewerkt en juist op maat. We hebben ze nu opgehangen en het ziet er prachtig uit , onze verwachtingen worden ingelost, mooi. 123 gordijnen is een aanrader!

Naar wens en dik tevreden

Een verduisterend en zonwerend rolgordijn gekocht. Product prima verpakt in stevige koker. De kleur en maatvoering komt overeen met wat ik besteld had. Eenvoudig te plaatsen. Kortom heel tevreden en zou hier zo weer bestellen

Prima gordijnen en met een fijne communicatie.

Met het aanvragen van een enkele staal voor gordijnen een aantal extra stalen ontvangen samen met een vriendelijk kaartje. Fijn, want de keuze is uiteindelijk op de een van de extra stalen gevallen. Het feit dat je de stoffen kan zien (lichtdoorlaatbaarheid bv) en voelen gaf de doorslag. Levering van de gordijnen, zoals aangegeven, precies na drie weken ontvangen. Goede afwerking van het product, ik ben er blij mee, en ga vooral zo door!

Gordijnen zien er naar verwachting prachtig uit !! Snel geleverd en keurig gemaakt

Goed tel advies! Goede prijs prestatie verhouding Mooie afwerking.

Gordijnen van top kwaliteit

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling. Gordijnen zijn heel mooi en van zeer goede kwaliteit.

Snelle service en mooie producten

Heel fijn om gratis kleurstalen te ontvangen van de gewenste gordijnen. Levering van de kleurstalen is heel snel (1 tot 2 werkdagen). Duidelijke communicatie op de website en via WhatsApp is er nog gevraagd of alles naar wens is, n.a.v. De bestelling kleurstalen. Uiteindelijk de Pulse verduisteringsgordijn besteld. Houd warmte tegen, laat echt geen licht door en al na circa 2 weken in huis.

Mooi gordijn

Mooi gordijn precies wat ik bedoelde Alleen hangen ze iets op de grond dacht dat de 2cm eraf zou worden berekend met maken

Makkelijk en duidelijke site met veel keus en opties. Na het ontvangen van het staaltje van de gordijnstof vlug besteld en vlug geleverd. Ze hangen mooi.

Zijn mooie vouwgrodijnen!

goede kwaliteit

pasvorm is perfect monteren zeer eenvoudig kwaliteit van hoge klassen een aan rader zal zeker mijn vrienden deze rolgordijn aan bevelen

Blokmakerstraat 2

9403 VD Assen